Warunki dostawy

Dostawa parasoli


W przypadku złożenia zamówienia, zawsze staramy się aby klient otrzymał produkt tak szybko jak to możliwe, przy czym czas oczekiwania może wynieść od 2 do 5 tygodni. Wynika to z faktu, że szwajcarskie parasole Glatz, są produkowane na specjalne, indywidualne zamówienie klienta, według wybranych przez niego parametrów, jak: rozmiar, kształt, klasa tkaniny , kolor materiału, czy wybór rodzaju mocowania. W przypadku wyboru parasola z klasą tkaniny 2, czas oczekiwania jest krótszy – ok. 2 tygodni od zamówienia. Klasa tkaniny 4 i klasa tkaniny 5, może wymagać nieco dłuższego czasu oczekiwania na produkt.

W momencie, gdy parasol jest już gotowy, kontaktujemy się z klientem telefonicznie lub mailowo, w celu poinformowania go o wysyłce produktu, na adres wskazany podczas składania zamówienia. 
W przypadku wybrania dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient otrzymuje drogą mailową link do śledzenia przesyłki. Produkt jest dostarczany standardowo pod wskazany adres. Usługa dostarczenia parasola do klienta jest bezpłatna. W przypadku braku odbioru produktu, ponowne koszty dostarczenia produktu pokrywa zamawiający. 
W przypadku zaznaczenia opcji „Odbiór osobisty” informujemy klienta, że produkt jest gotowy do odbioru w siedzibie firmy na ul. Klukowskiej 1 w Warszawie.

 

Warunki dostawy i gwarancji


1. W przypadku pojawienia się przeszkód niezawinionych przez Dormax Design, termin dostawy produktu zostanie odpowiednio przedłużony, niezależnie od tego czy wystąpią one po stronie Dormax Design, Zamawiającego, czy też osób trzecich (np. awarie, problemy z wwozem lub wywozem, porzucenie pracy, strajki, braki surowców, opóźnienia poddostawców, wszelkiego rodzaju akty przemocy itd.).

2. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu oraz niezwłocznego zgłoszenia ewentualnych wad. W innych przypadkach zarzut stwierdzonych wad można zgłaszać jedynie w terminie jednego tygodnia. Reklamacja wymaga przekazania nam wszelkiej dokumentacji związanej ze zleceniem. W przeciwnym razie nie będziemy mogli zapewnić natychmiastowego zbadania oraz opracowania reklamacji z tytułu wad towaru. 

3. W przypadku wystąpienia wady przedmiotu kupna z przyczyn leżących po stronie producenta, jak wadliwy lub niekompletny produkt, Dormax Design  ma prawo do wymiany produktu lub dosłaniu brakującego elementu. Działanie to zostanie zrealizowanie w adekwatnym czasie, którego wymaga zdobycie towaru, wynikającym z ogólnych uwarunkowań rynkowych. Dozwolonych jest kilka prób usunięcia wady. W przypadku, gdy ostatecznie dosłanie brakującego elementu lub wymiana wadliwego produktu nie powiedzie się, zamawiający ma prawo żądać odstąpienia od umowy. 

4. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji nie obejmuje:

a. szkód powstałych w trakcie transportu,
b. szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia, zbytniego obciążenia, wadliwej konserwacji.
c. szkód powstałych w wyniku działania czynników chemicznych, elektrycznych lub elektrolitycznych, uderzeń wody i tym podobnych.
d. szkód powstałych z innych przyczyn nie leżących po stronie Dormax Design

5. Produkt nie podlega gwarancji w przypadku stwierdzenia dokonania samowolnych napraw lub zmian konstrukcyjnych przez osoby nieupoważnione.

6. Reklamowany towar winien być dostarczony przez Kupującego w oryginalnym opakowaniu Sprzedawcy.

7. W przypadku stwierdzenia przez Gwaranta nie zasadności złożonej reklamacji, wszelkie koszty poniesione z tego tytułu obciążają zgłaszającego reklamację.

8. O ile odrębnie wydany dokument gwarancyjny nie stanowi inaczej powyższe uprawnienia gwarancyjne Kupującego przysługują w terminie 24 miesięcy licząc od dnia, kiedy artykuł został Kupującemu wydany.

9. Warunki dostawy i gwarancji mają zastosowanie dla wszystkich sprzedaży oraz dostaw z wyłączeniem sprzedaży realizowanej na rzecz konsumentów w oparciu o przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)

10. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

11. W sprawach nieuregulowanych powyższymi postanowieniami zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego (z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93).

12. Wszelkie spory i roszczenia związane z sprzedażą, dostawą czy powstałe z innych tytułów będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne miejscowo właściwe dla siedziby Dormax Design.